loading...
فروشگاه اینترنتی بدلیجات سناتور مد
سناتور مد بازدید : 47 شنبه 04 مرداد 1399 نظرات (0)

نیم ست دخترانه

نیم ست استیل دخترانه نگین دار جزو اکسسوری های بی نظیر بوده که در بین تمامی سنین شهرت بسیاری داشته است. ساختار و ویژگی های به کار رفته در این زیورآلات شکیل آن را از سایر زیورآلات متمایز داشته و به دلیل گران شدن زیورآلات و جواهرات افراد هر چه بیش تر از پیش به سمت این بدلیجات زیبا کشیده شده اند که با توجه به نیاز آن ها روزانه محصولات متنوع تری را ارائه می دهد. نیم ست استیل دخترانه نگین دار گزینه بسیار مناسبی برای جایگزین کردن به جای طلا و جواهرات اصل می باشد و شباهت زیادی که با نمونه های اروپایی دارد تشخیص آن ها را از یکدیگر بسیار سخت نموده است.

این اکسسوری بی نظیر به چند مدل تقسیم می شود:

نیم ست استیل دخترانه نگین دار تراش

این نیم ست استیل شیک دارای یک سریع طرح ها و رنگ های متنوع بوده که در بین خانم ها و دختران جوان طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این نیم ست استیل تشکیل شده از یک پلاک زیبا با تراش های بسیار یک زنجیر از بافت طنابی و یک گوشواره که شکلی شبیه به پلاک آن دارد با این تفاوت که سایز آن کوچک تر است. این نیم ست خود به دو دسته تقسیم می شود. نیم ست استیل با پلاکی که دارای سطح صاف است و نیم ست استیل با پلاکی که سه بعدی و حجیم می باشد.

نیم ست استیل طرح برف کد N 8014

نمونه اول از انواع نیم ست استیل دخترانه نگین دار به این صورت است که یک پلاک نازک ساخته شده از صفحه های استیل صاف که دارای ضخامت های متفاوت بوده که بر روی آن نگین های ریز و درشت مطابق با هر سلیقه ای تزیین شده است. گاهی ممکن است این نگین ها در مجموع یک طرح زیبا را به همراه تراش های ظریف خلق کنند. گوشواره های این نیم ست استیل اغلب در ساختار میخی وجود دارد اما در برخی دیگر ممکن است به صورت آویز باشد.

 

ادامه مقاله در لینک زیر:

نیم ست استیل دخترانه نگین دار

سناتور مد بازدید : 35 جمعه 03 مرداد 1399 نظرات (0)

بهترین نیم ست مناسب ولنتاین

نیم ست ولنتاین یکی از بهترین و مناسب ترین کادو برای روز به یاد ماندنی ولنتاین است که افراد رای عزیزانشان انتخاب و خریداری می کنند. این نیم ست ولنتاین در انواع مختلف و گوناگون و در رنگ های جذاب و سبک های متفاوت موجود می باشد که برای هر فردی متفاوت است. زیرا سلیقه ها و نوع پوشش هر فرد با دیگری فرق دارد و سبکی که می پسندند با هم بسیار متفاوت است. طراحی و ساخت نیم ست ولنتاین با ظرافت زیادی انجام شده است و دقت بالایی که در تولید آن به کار رفته باعث ایجاد تنوع گسترده ای از زیورآلات به روز شده است.

در یک تقسیم بندی مختصر می توان نحوه انتخاب و گروه بندی انواع این نیم ست را شرح داد که به صورت ذیل می باشد.

نیم ست ولنتاین برای همسر

در این روز خاص که به نام روز عشق نامگذاری شده است بیش تر افراد به یکدیگر هدیه ای به رسم یادگاری می دهند. چه کسی عزیزتر و نزدیک تر از همسر که شریک زندگی افراد بوده و تمام عشق و علاقه وجود یکدیگر را تصاحب کرده اند. در این روز زیبا می توان گفت مناسب ترین و جذاب ترین هدیه برای خانم ها زیورآلات می باشد که با دقت در خرید آن می توان لبخند رضایت را بر روی لبان همسر خود دید. نیم ست ولنتاین در طیف گسترده ای از مدل های مختلف می باشد که برخی از آن ها دارای ابعاد ظرف و کوچک و برخی دارای تجملات بسیار خیره کننده ای است.

نیم ست ولنتاین

در انتخاب این ها باید ابتدا در مورد علاقیات طرف مقابل اطلاعات کافی را داشت. برخی از افرادی که ساده پسند هستند مدل نیم ست بدون تراش مناسب تر است و افرادی که عاشق تجملات هستند نیم ست های پر نگین و خیره کننده مناسب تر می باشد. اغلب این نیم ست ها ساختاری به مانند قلب یا پلاکی به شکل دو زوج و مانند این ها دارند و برای به یاد ماندنی ترین روز در بسته بندی های متنوع آماده خرید می باشند.

 

ادامه مقاله در لینک زیر:

نیم ست ولنتاین

سناتور مد بازدید : 39 پنجشنبه 02 مرداد 1399 نظرات (0)

ست کردن گردنبند جواهر

5 قانون مهم در ست کردن گردنبند جواهر که لازم است بدانید شامل نکات مهم در مورد تعادل و تناسب بین لباس با گردنبند جواهر مورد استفاده یا بین زیورآلاتی که قرار است با هم مورد استفاده قرار گیرد. این تناسب ها باعث می شود که ظاهر شما در قرار گرفتن در مجلس یا میهمانی ها به مراتب بهتر و جذاب تر شود. امروزه همه افراد تمایل به برتری و زیبایی هستند که با انوع و مدل های مختلف زیورآلات به ویژه گردنبند جواهر که در هر زمانی به روز و جذاب به حساب می آید می توان به این زیبایی و برتری و شکیل بودن در بین بقیه رسید.

این 7 قانون اساسی و مهم دربردارنده نکاتیست که دانستنش برای هر خانمی لازم است و این قانون ها به این صورت می باشد:

1.گردنبند جواهر و قیمتی و گران بها را با لباس های غیر رسمی و ارزان استفاده نکنید.

بدیهیست که هر فردی در وهله اول از روی افراد قضاوت می کند و در ذهنش برخورد اول باقی می ماند با توجه به این نکته باید توجه داشت که گردنبند جواهر و انواع و اقسام زیورآلات گران بها را نباید با لباس های ارزان و غیر رسمی استفاده نمود زیرا ارزش و درجه این زیورآلات زیر سوال می رود و منزلت شما دانسته نمی شود. هم چنین این ترکیبی بسیار نادرست می باشد می توانید در زمان غیر مهمانی یا روزمره از زیورآلات سبک و غیر جواهر استفاده نمایید و این دو را در جعبه زیورآلات خود به صورت جداگانه قرار دهید.

2.گردنبند جواهر را با فلز های دیگر استفاده نکنید.

مبحث مهم و بعدی دیگر استفاده از فلز های مختلف به همراه گردنبند جواهر می باشد که اشتباهی بسیار بزرگ می باشد و نمی توان زیبایی گردنبند جواهر را درک کرد. وقتی شما یک دستبند نقره را با گردنبند جواهر استفاده کنید شفافیت و زیبایی گردنبند جواهر اصلا به چشم نمی آید و هم چنین دستبند نقره نیز که دارای زیبایی و ظرافت می باشد نیز دیده نمی شود به همین دلیل نباید این دو در کنار هم قرار بگیرند. یا در استفاده از جواهرات نباید از بدلیجات استفاده شود زیرا این کار باعث بی ارزش شدن گردنبند جواهر شما می شود.

گردنبند جواهر

3.گوشواره ها باید در ست کردن گردنبند جواهر با آن ست باشد.

 

ادامه مقاله در لینک زیر:

5 قانون مهم در ست کردن گردنبند جواهر که لازم است بدانید

سناتور مد بازدید : 77 چهارشنبه 01 مرداد 1399 نظرات (0)

گردنبند زیبا مناسب هدیه

گردنبند زیبا بهترین هدیه برای خانم ها در روز های مهم و مناسبت های مختلف می باشد که آقایان باید اطلاعات کافی را در مورد این مسئله مهم داشته باشند. در زمینه اکسسوری ها آن چه که بیش تر مورد توجه خانم ها قرار می گیرد خاص بودن هدیه و زمان دریافت آن است. در انتخاب هدیه مناسب در زمینه گردنبند ابتدا باید نیاز خانم ها را در مرحله اول دانست و در این صورت قلب آن خانم را تسخیر نمود. نکته بعدی و مهم در رابطه با انتخاب و خرید بدلیجات شیک به عنوان هدیه ای خاص به عزیزانمان این است که در کنار این هدیه جذاب گل و شکلات فراموش نشود.

گل یکی از معجزه گرترین عناصر برای جلب رضایت خانم ها می باشد و در کنار این گردنبند شکیل که به عنوان کادو در نظر گرفته شده است معجزه می کند و لبخند رضایت را بر روی لبان شخص مورد نظر برقرار می کند. در زیر به چند نمونه از مواردی اشاره می شود که برای هدیه دادن گردنبند شکیل به عنوان کادو مناسب است.

گردنبند زیبا برای آشتی

در این مورد به خصوص هدیه دادن زیورآلات به روز و شکیل نقش بسیار زیادی در آشتی کردن با دوست یا همسر خود دارد به همین منظور گردنبند های زیبا و متنوعی برای جلب رضایت خانم ها طراحی شده اند که هدیه ای بسیار خاص و قابل رضایت برای آن ها می باشد. هر نوع گردنبندی که مناسب با سلیقه و آناتومی صورت شخص مورد نظر باشد می تواند بهترین و مناسب ترین انتخاب برای روز آشتی در بین دو شخص باشد.

گردنبند استیل اسپرت کد sg 2025

در زمان دلخوری بهترین روش برای برطرف کردن آن هدیه دادن است در این میان گردنبند که یکی از محبوب ترین بدلیجات در بین تمامی خانم ها می باشد و از تنوع زیادی برخورددار است می تواند باعث شود تا......

 

ادامه مقاله در لینک زیر:

گردنبند زیبا بهترین هدیه برای خانم ها

سناتور مد بازدید : 34 سه شنبه 31 تیر 1399 نظرات (0)

گردنبند هدیه ولنتاین

گردنبند سبک برای هدیه ولنتاین جزو بهترین هدیه برای یک روز خاطره انگیز می باشد که آقایان می توانند با استفاده از برخی نکات این هدیه زیبا را فراهم کنند. برای دادن هدیه ای ارزنده به ویژه گردنبند سبک برای این روز مهم چند نکته بسیار مهم وجود دارد. این نکات برای هر فرد متفاوت می باشد و لازمه دانستن و درک آن ها آشنایی با خصوصیات فردی اون اشخاص است. سبک طراحی و ساخت انواع گردنبند سبک متفاوت می باشد و هر شخصی یک سبک و زیبایی را می پسندد پس با دقت راجب سلایق و علاقه های هر فرد می توان برای آن هدیه ای جذاب برای یک روز به یاد ماندنی خریداری نمود.

این نکات مهم به صورت زیر طبقه بندی می شوند:

گردنبند سبک برای خانم های ساده پوش

برخی از افراد برای آراستگی خود به دنبال سبک های از زیورآلات هستند که دارای زرق و برق نباشد همچنین در ساختار خود دارای تراش های و نگین های زیاد نباشد. به همین علت برای انتخاب و خرید هدیه برای چنین افرادی ابتدا باید به ظاهر این گردنبند سبک توجه نمود که دارای سادگی جذابی در ظاهر خود باشد و در عین سادگی با مخاطب ارتباط برقرار کند. اغلب این افراد که ساده پوش هستند از داشتن نگین بر روی زیورآلات خود خوششان نمی آید در صورت داشتن نگین نیز آن هایی را می پسندند که دارای یک نگین بزرگ بر روی پلاک گردنبند ساده می باشد.

گردنبند استیل اسپرت کد SG 2014

این گردنبند ساده برای روز ولنتاین در بسته بندی های زیبا و خاص وجود دارند در انتخاب بسته بندی این محصولات نیز باید ساده ترین و معمولی ترین نوع بسته بندی را انتخاب نمود تا مورد پسند افرادی شود که عاشق ساده پوشی هستند.

 

ادامه مقاله در لینک زیر:

گردنبند سبک برای هدیه ولنتاین

سناتور مد بازدید : 38 دوشنبه 30 تیر 1399 نظرات (0)

نیم ست شیک برای لباس مشکی

چگونه با نیم ست شیک به لباس مشکی جلوه ببخشیم؟ این سوالی ست که ممکن است برای علاقه مندان به بدلیجات و اکسسوری های گوناگون پیش بی آید و جواب ان را ندانند. در واقع در استفاده از نیم ست بدل باید به این نکته توجه کرد که در استفاده در میهمانی ها با لباس و پوشش ما هماهنگی داشته باشد. هم چنین باعث شود تا ظاهر لباس ما جذاب تر شده و جلوه بیش تری پیدا کند. در این مقاله سعی در آن می شود تا علاقه مندان به مد و بدلیجات به ویژه نیم ست را بیش تر با این هماهنگی ها و ترکیبات آشنا کنیم.

نیم ست شیک نقره ای

این دسته از نیم ست در واقع بیش ترین جلوه را در لباس های مشکی ایجاد می کند و باعث شکوه و زیبایی ظاهری فرد می شود. در واقع نیم ست شیک نقره ای در زمینه مشکی باعث دیده شدن می شود و گزینه بسیار مناسبی در استفاده با لباس مشکی نسبت به سایر نیم ست شیک می باشد. زیبا ترین حالت این نیم ست شیک نقره ای به دو صورت نمایان است:

نیم ست شیک نقره ای با لباس شب

در اکثر لباس شب ها یقه ها باز می باشند اما امروزه آن چه که مد روز شده لباس شب هایی با یقه بسته و آستین دار است که در جای خود جذابیت خاصی را به دنبال دارد. یقه های بسته مناسب ترین یقه برای استفاده از نیم ست نقره ای می باشد که خود را بیش تر در معرض دید قرار می دهد و شکیل بودن خود را نشان می دهد. نیم ست شیک نقره ای از نوع نگین دار بهترین نوع نیم ست شیک نقره ای برای هماهنگ کردن با لباس شب مشکی می باشد زیرا هر چه براقیت و ظرافت در آرگونومی ساخت این اکسسوری شکیل به کار رفته به صورت وضوح کامل نمایان می شود.

 

ادامه مقاله در لینک زیر:

چگونه با نیم ست شیک به لباس مشکی جلوه ببخشیم؟

سناتور مد بازدید : 35 یکشنبه 29 تیر 1399 نظرات (0)

چند مدل گردنبند اسپرت و جذاب
چند مدل گردنبند اسپرت و جذاب برای مخاطبان سنین مختلف وجود دارد که هر کدام به نوبه خود دارای انواع طرح و نوع آرگونومی ساختار می باشد. امروزه برای جلوه بیش تر ظاهر هر شخص به دنبال گردنبند ایپرت خاص و به روز می باشد که هم در زیبایی و وقار نقش داشته و هم جدید ترین نوع خود را داشته باشد.

در سال های اخیر بدلیجات در بین مردم توانسته جایگاه خود را پیدا کند و از محبوبیت خاصی برخوردار شود به خصوص گردنبند اسپرت که در بین تمامی سنین طرفدار داشته و در هر میهمانی و جشن و مجلس حتی در استفاده روزمره نیز مورد استفاده قرار می گیرد. مدل های موجود و پر طرفدار از گردنبند اسپرت و جذاب عبارتند از:

ست های مخصوص گردنبند اسپرت و جذاب
در این گروه از گردنبند اسپرت و جذاب سبک های ساده وشیک به کار رفته است. شکل ظاهری آن ها به صورت دو عدد پلاک که با یک زنجیر آویزان است می باشد که با توجه به آرگونومی خاص آن در وهله اول هر فردی را دچار شگفتی و حیرت می کند. یکی از زیباترین و به روز ترین گردنبند اسپرت و جذاب در زیر آمده است.

ست های گردنبند اسپرت و جذاب مخصوص آرایشگر ها
گردنبند اسپرت و جذاب در ست های مختلف اغلب با نوعی هماهنگی با کار افراد طراحی و ساخته می شود که در این گروه از گردنبند های مخصوص آرایشگرها به شکل پلاکی از شونه و قیچی به سادگی و زیبایی تمام جلوه می دهد. این دسته از گردنبند ها برای شغل آرایشگری می باشد اما ممکن است شخصی از ترکیب ساخت زیبایی این گردنبند اسپرت خوشش بیاید و آن را انتخاب کند.

 


ادامه مقاله در لینک زیر:

چند مدل گردنبند اسپرت و جذاب

سناتور مد بازدید : 47 شنبه 28 تیر 1399 نظرات (0)

خرید نیم ست ارزان مناسب روز مادر

راهنمای خرید نیم ست ارزان برای روز مادر به شما کمک می کند تا با اطلاعات بیش تر و دانستن برخی نکات یک هدیه زیبا برای روز زن و روز مادر انتخاب و خریداری نمایید. نیم ست ها از لحاظ آرگونومی به چند دسته تقسیم می شوند که هر کدام به نوبه خود برای یک سری افراد مناسب است.

نکات مورد بحث در مورد خرید نیم ست ارزان برای روز مادر در مورد فرم صورت افراد و طرز آرایش موهای آن ها و نوع پوشش آن ها می باشد البته نوع مصرف آن که مناسب چه نوع مکانی است نیز نکته بسیار مهمی خواهد بود که باید در مورد آن بحث شود. از آن جایی که امروزه استفاده از بدلیجات شیک برای تمامی افراد امری عادی تلقی شده پس خرید نیم ست  می تواند یک هدیه ارزنده برای روز مادر و روز زن باشد.

خرید نیم ست ارزان بر اساس آناتومی صورت برای روز مادر

هر فردی متناسب با نوع آناتومی صورت خود باید بدلیجات مورد استفاده خود را هماهنگ کند تا حالتی زیبا را به ظاهر آن ببخشد. برای مخاطبینی که به دنبال موردی خاص برای هدیه روز زن و روز مادر هستند می توان گفت خرید نیم ست می تواند بهترین انتخاب باشد چرا که نیم ست ارزان هم محبوبیت در بین تمامی افراد دارد هم دارای تنوع بسیار بوده که برای هر فردی مناسب است هم قیمتی مقرون به صرفه داشته که همه افراد توانایی خرید آن را دارند.

 

ادامه مطلب در لینک زیر:

راهنمای خرید نیم ست ارزان برای روز مادر

سناتور مد بازدید : 40 جمعه 27 تیر 1399 نظرات (0)

گوشواره میخی

گوشواره بدل میخی از سری گوشواره هایی بوده که به دلیل آسان بودن استفاده و ساده بودن ساختار دارای شهرت بسیاری است و در استفاده روزانه و دائمی مورد بسیار مناسب می باشد. این اکسسوری بی نظیر شامل دسته بندی های زیبایی بوده که در هر زمینه استفاده می شود ساختار آن شامل یک قطعه تزیینی و یک میخ که در پشت گوشواره قرار دارد و داخل سوراخ گوش رفته و با قفل در جای خود ثابت می شود. این گوشواره در نیم ست های زیبا نیز وجود دارد و در مدل های ساده تر برای ست کردن در ترکیب لباس های اسپرت و فانتزی کاربرد زیادی دارد. گوشواره بدل میخی به چند دسته تقسیم می شود:

گوشواره بدل میخی نگین

این گوشواره بی نظیر دارای ساختاری بسیار ساده و در عین حال شیک می باشد. در ساختار آن نگین های ریزی به کار رفته اما ممکن است در انواع دیگر یک نگین بزرگ تشکیل دهنده کل ساختار گوشواره باشد. در این صورت طیفی از رنگ های مختلف شامل این نگین های بی نظیر می شوند. در انواع دیگر که نگین در ساختار خود انگشتر وجود دارد به این شکل است که طرحی از یک شیء با طرحی زیبا این گوشواره را تشکیل می دهد که دارای چند نگین می باشد در برخی قسمت های ان این نگین ها به صورت نامنظم کار شده اند و در برخی دیگر ی نظم خاص و ساختار خاصی در بین این نگین ها قرار دارد. رنگ این اکسسوری شکیل سفید و طلایی می باشد اما بیش تر در رنگ سفید مورد پسند قرار می گیرد.

 

ادامه مقاله در لینک زیر:

گوشواره بدل میخی

تعداد صفحات : 32

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 319
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 249
  • بازدید سال : 6,778
  • بازدید کلی : 22,957