loading...
فروشگاه اینترنتی بدلیجات سناتور مد
سناتور مد بازدید : 20 سه شنبه 07 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

دستبند استیل کارتیر از سری محصولات شیک و جذابی است که در گروه اکسسوری های به روز جای دارد و در عین زیبایی با طرحی ساده برای علاقه مندان مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول ساخت برند های مشهور و معتبر می باشد که کیفیت بالایی را به خود اختصاص می دهد. علاوه بر این موارد می توان از ساختار ساده و شیک آن به عنوان یک اکسسوری اسپرت یاد کرد و به این صورت در لباس های اسپرت خود نیز از آن استفاده کرد.

استقبال بی نظیر از چنین سبکی سبب شده است که تولید کنندگان و طراحان در این زمینه زیورآلاتی مشابه با آن را بسازند که شامل گردنبند و گوشواره می شود. به این صورت افراد یک ست کامل و جذاب از طرح پر فروش کارتیر خواهند داشت. به طور کلی دستبند استیل کارتیر محبوبیت بسیار زیادی دارد و علت آن هم در طراحی می باشد. این محصول به دلیل داشتن طرح ساده و اسپرت در بین خانم ها و آقایان مشترک می باشد و به این صورت پر فروش ترین دستبند تلقی می شود.

دستبند کارتیر نقره ای DZ1035

دستبند استیل کارتیر در ابتدا تنها با جنس طلا و نقره ساخته می شد که افراد برای خرید می بایست مبلغ بالایی را پرداخت می کردند و البته محصولی اصل نصیب آن ها می شد. اما امروزه به راحتی می توانید در بین اکسسوری های بدل نیز این محصول را مشاهده کنید که در درجه کیفی بالایی قرار دارد و قادر به داشتن طول عمر بالا می باشد. علاوه بر این موارد می توانند با قیمت ارزان اکسسوری مشابه با طلا داشته باشند.

جذابیت و سادگی در ساخت دستبند استیل کارتیر نمایان می باشد اما با این وجود محصول دارای تنوع بالا است. این تنوع در خصوص ابعاد و اندازه می باشد و رنگبندی هایی که بر اساس سلیقه افراد ساخته شده اند. لوکس ترین استایل با استفاده از دستبند استیل کارتیر کامل می شود و می تواند آراستگی لازم را به افراد ببخشد. با توجه به زیبایی چشمگیری که در بدلیجات مد نظر ایجاد شده است میزان طرفداران آن افزایش پیدا کرده است و خواهان خرید آن می باشند.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

دستبند استیل کارتیر

سناتور مد بازدید : 23 یکشنبه 05 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

اکسسوری مناسب فصل بهار کدام است؟

در حالی که تغییر فصل باعث ایجاد تغییرات اساسی کمد لباس می شود اما ما اغلب لوازم جانبی را فراموش می کنیم که بیشتر اوقات  برای جمع آوری تک تک قطعات یک لباس در یک سمفونی هماهنگ کار می کنند.

هنگامی که فصل جدید از راه می رسد، افراد لباس های فصل قبل را جمع می کنند و لباس فصل جدید را جایگزین آن ها می کنند. با فرارسیدن فصل بهار جای خالی اکسسوری مشهود می شود. بهتر است در فصل بهار از اکسسوری های مناسب این فصل استفاده کنید تا استایل جذاب تری داشته باشید. اکسسوری های مناسب فصل بهار می توانند هارمونی جالبی را با لباس ها ایجاد کنند.

بهار فصل استفاده از رنگ های پاستلی و روشن است چون این فصل، فصل رنگ هاست،  برای لباس و اکسسوری هایتان رنگ ها و طرح های شاد خارج از چهارچوب و قاعده خاصی انتخاب کنید. در واقع وقتی گل ها شکوفا می شوند و خورشید شروع به درخشیدن می کند، زمان مناسب برای لذت بردن از هوا و بیرون کشیدن سبک های مورد علاقه شماست.

اکسسوری مناسب فصل بهار

در اینجا برای یادآوری احساس شگفت انگیز موفقیت در تهیه یک گروه کامل بهاری، ما روندها و قطعاتی را که برای همراهی کمد لباس خود در ماه زیبای این فصل های نیاز دارید، خواهیم داشت. در ادامه شما را با برخی از اکسسوری های مناسب فصل بهار آشنا می کنیم تا بتوانید استایل جذاب تری داشته باشید.

اکسسوری هایی که برای فصل بهار مناسب هستند

1- عینک آفتابی مدل گربه ای

برای داشتن استایلی جذاب می توانید از عینک های آفتابی با رنگ ملایم و روشن استفاده کنید. وجود عینک آفتابی استایل شما را جذاب تر می کند.

در انتخاب اکسسوری برای فصل زیبای بهار، محافظه کاری را کنار بگذارید و هر نوع عینک با هر مدلی را که می پسندید را به کار ببرید.

2- گردنبند هایی که چند لایه هستند

وجود گردنبند هایی که دارای ظرافت بالایی هستند اما چند لایه می باشند سبب زیباترشدن استایل بهاری می شوند. توجه داشته باشید که رنگ این گردنبندها متناسب با رنگ لباستان باشد و از اجزای بهاری تشکیل شده باشد مانند صدف، گل خشک و … .

اما زیورالات مناسب این فصل بهتر است از طلا باشند  و یا بدلیجاتی را انتخاب کنید که طلایی رنگ هستند، حتما می پرسید چرا؟ اگر نگاهی به طبیعت اطرافتان بیندازید، رنگ غالب برای گل هایی که تازه باز شده اند زرد رنگ است، خورسید نیز در بهار بعد از فصل سرد زمستان، تلالو بیشتری دارد و اینگونه می توانید در کنار گلبرگ های زرد و اشعه طلایی خورشید، درخشش بیشتری داشته باشید.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

اکسسوری مناسب فصل بهار

سناتور مد بازدید : 28 شنبه 04 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

در حالی که وضعیت همه جهان به طور مشترک با همه گیری ویروس منحوس کرونا به یک استراحت طولانی مدت رفته است، با این وجود مد به همه ما فهماند که هرگز تایم خواب ندارد و حتی اگر همه در خانه را بسته و نشته ایم در حال رشد است، مد در حال رشد و ارتقا است.

آغاز  فصل بهار فرصتی برای بازی با جزئیات استایل و سبک کردن احساس است. از مهره ها، دکمه ها، پرچ ها و سنگ ها برای تزئین ظاهر استفاده می شود و بر خلاف فصول این فصل استفاده از اکسسوری ها و لوازم زینتی ریز و درشت به عنوان روشی برای تزیین ظاهر است تا ساخت کل جلوه. نکته اصلی استفاده از لوازم جانبی مخصوص برش خورده یا طراحی شده مانند دکمه های شیشه مروارید است.

بدلیجات ترند 1400

که در نمایش شانل روی چند قطعه قرار داده شده یا مهره های مخلوط و تطبیق برای تزئین قسمت خاصی از لباس. این گرایشی است که به سمت مصرف کننده ای می رود که به دنبال قطعات خاصی برای اضافه کردن به کمد لباس خود به عنوان راهی برای به روزرسانی لباس های ساده می رود.

در کل ما در هر فصلی منتظریم ببینیم که کت و شلوار، کت و دامن، مانتو، شال و روسریري، کیف و کفش، اکسسوری و …  زنانه چگونه تفسیر و تغییر خواهد کرد و این بخشی از کمد لباس زنانه است که به طور مداوم به روز می شود و در طول سال ها تحولات مختلفی را تجربه می کند و برای این فصل دوباره به راحتی و سادگی روی می آورد و بدون شک برای بهار و تابستان 1400 همه چیز  به کلام زیبایی در مورد سادگی و سهولت است، باز می گردد.

در این میان بدليجات یکی از اکسسوری های مورد علاقه خانم هاست که در سنین مختلف از آن ها استفاده می کنند، درواقع این روزها اغلب خانم ها بدون جواهرات و بدلیجات در هیچ مراسمی ظاهر نمی شوند، بدون شک این امر دلیل قانع کننده ای دارد! بله این زیورآلات هستند که حتی اگر خیلی ریز و ظریف نیز باشند، به استایل و لباس جان می دهند و استفاده از بدلیجات ترند جلوه، جذابیت، اعتماد به نفس و احساس زیبایی زیادی برای خانم ها پدید می آورد و آنها اصولا لباس های خود را با بدلیجات مختلف ست می کنند،

استفاده از جواهرات و بدلیجات به زنان نقطه خاصی از دنیا منحصر نمی شود و در همه جای دنیا، زنان با فرهنگ، دین و سبک زندگی از طیف وسیعی از زیورآلات استفاده می کنند، در واقع زیورآلات با توجه به سبک و مدلی که دارند گویای زوایای شخصیتی افراد هستند. در ادامه شما را با برخی از بدلیجات های ترند سال 1400 آشنا می کنیم.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

بدلیجات ترند سال 1400

سناتور مد بازدید : 32 جمعه 03 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

درباره جواهرات ژوپینگ چه می دانید؟

جواهرات همواره یکی از پرطرفدارترین محصولاتی بوده اند که  توسط خانم ها مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از جواهرات  می تواند زیبایی هرچه بیشتری به  خانم ها ببخشد و باعث ایجاد احساس خوبی در آن ها شود. جواهرات انواع و اقسام مختلفی دارند و برند های زیادی اقدام به تولید جواهرات می نمایند. یکی از برند های معروف جواهرات برند ژوپینگ می باشد. در ادامه این مقاله قصد داریم توضیحات کاملی را در خصوص جواهرات ژوپینگ خدمتتان ارائه دهیم، با ما همراه باشید.

جواهرات ژوپینگ

معرفی کامل کمپانی ژوپینگ

کمپانی ژوپینگ یکی از معروف ترین کمپانی هایی است که در کشور چین مشغول به فعالیت می باشد. این کمپانی معروف در سال ۱۹۹۱میلادی در کشور چین تاسیس گردید.

 کمپانی ژوپینگ به تولید جواهرات زیبایی پرداخته است و توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند. این کمپانی جزء ده شرکت برتر جهان در تولید جواهرات به شمار می رود.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

همه چیز درباره جواهرات ژوپینگ

سناتور مد بازدید : 28 پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

حقیقت های لباس آتش نشانی:

از سال 1722 میلادی که اولین بار مردم انگلیس به ایجاد تیم های آتش نشانی روی آوردند تا امروز که در هرگوشه ی دنیا تمهیداتی را برای ورود افراد جوان و متخصص به واحد آتش نشانی اتخاذ کردند می دانیم که آتش نشانی یکی از مهم ترین و خطرناک ترین شغل های دنیاست که هرروز جان میلیون ها انسان و موجودات را از خطرهایی نظیر آتش سوزی، حبس شدن، پرت شدن از ارتفاع و غیره نجات می دهد. بنابراین آتش نشانان باید از لباسی ایمن و منحصر به فرد برای حفاظت از خودشان در برابر آتش استفاده کنند. در ادامه ی این مقاله حقایق لباس آتش نشانی در زمینه مد و استایل را در اختیارتان قرار می دهیم.

حقایق لباس آتش نشانی

ویژگی های لباس آتش نشانان:

آتش نشانان همواره با خطراتی همچون احتراق رو به رو هستند بنابراین باید لباس هایی داشته باشند که حرارت و شعله های آتش را منعکس کنند.

جنس لباس آتش نشانی:

 یکی از مهم ترین حقایق لباس آتش نشانی می توان به جنس لباس آن ها اشاره کرد که به دلیل حفاظت از آن ها در برابر آتش باید از الیاف نسوز دوخته شده باشند. همچنین باید در برابر اجسام تیز و برنده نیز از آن ها محافظت کنند و از ورود آب و رطوبت نیز جلوگیری به عمل آورد. لباس های آتش نشانی می تواند دمایی بالای 1200 درجه سانتی گراد را تحمل کنند و در برابر اسیدها و مواد شیمیایی نیز مقاوم هستند.

وزن لباس آتش نشانی:

نکته ی دیگری که درمورد لباس آن ها مهم است وزن آن است. لباس های آتش نشانی علاوه بر ویژگی های مذکور باید وزن مناسبی نیز داشته باشند تا در هنگام کار کردن اذیت کننده و دست و پا گیر نباشد. وزن مناسب لباس های آتش نشانی معمولا حدود 2400 کیلوگرم تخمین می زنند.

رنگ لباس آتش نشانی:

از دیگر حقایق لباس آتش نشانی رنگ لباس آن هاست  که  باید شبرنگ باشد چراکه در تاریکی و مواقع خطرناک به راحتی دیده شود. از رنگ های شبرنگ مناسب لباس آتش نشانی می توان به سبز فسفری و نارنجی اشاره کرد. آتش نشانانی که به طور مستقیما با حوادث پرخطر در ارتباطند باید رنگ لباس آن ها شبرنگ و قرمز یا نارنجی و فسفری باشد در غیر این صورت اگر کارمند سازمان یا واحد آتش نشانی هستند و به صورت پشتیبان خدمت می کنند رنگ لباس آن ها را طوسی و سرمه ای انتخاب می کنند.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

حقایق لباس آتش نشانی

سناتور مد بازدید : 28 سه شنبه 31 فروردین 1400 نظرات (0)

زیبایی و آراستگی موها همیشه نقش بسیار مهمی در استایل ما داشته اند . داشتن مدل موی جذاب متناسب با مد روز در مهمانی ها و مراسم های خاص برای تمام بانوان یک خواسته ی ایده آل است. گاهی اوقات برای دستیابی به این زیبایی و آراستگی ما از زیورآلات مو استفاده می کنیم . زیورالات و لوازم جانبی مو هم به اندازه ی مدل مو و حتی شاید بیشتر از مدل مو اهمیت دارند چرا که در اولین نگاه به چشم می آیند و انتخاب درست و مناسب می تواند استایل ویژه ای به شما بدهد .

این زیورآلات ضمن آراسته کردن موها جلوه ی زیبا و خیره کننده ای به مدل موهای شما می دهند . بنابراین بسیار مهم است که برترین اکسسوری و زیورآلات مو را بشناسید و همراه با مد روز استایل شخصی خودتان را پیش ببرید.

زیورآلات مو

در سال ۲۰۲۱ ، زیورآلات  و اکسسوری های مو بسیار بزرگ شده اند و شما قطعاً این روند تغییر را دوست خواهید داشت، چرا که می تواند جلوه ی بیشتری روی مدل موهای شما داشته باشد. در اینجا سنجاق های بزرگ مو و نوارهای الاستیک بزرگ ، گیره های مرواریدی تا تیاراهای فلزی و روسری های ابریشمی که از برترین  لوازم جانبی موی امسال هستند را جمع آوری کرده ایم و در ادامه مقاله آنها را به شما معرفی خواهیم کرد .

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

زیورآلات مو

سناتور مد بازدید : 28 دوشنبه 30 فروردین 1400 نظرات (0)

جدیدترین بدلیجات مینیمال

خانم ها به طور ذاتی علاقه زیادی به زیباتر کردن خود و جلا بخشیدن به ظاهرشان دارند. یکی از گزینه هایی که برای زیباتر کردن استایل خانم ها همیشه مورد توجه بوده است بدلیجات مینیمال می باشد. بدلیجات می توانند استایل شما را بی نظیر و فوق العاده جلوه دهد،

خانم ها به طور کلی در مراسم های مهم از انواع بدلیجات ها استفاده می کنند و این لوازم تزئینی دوست داشتنی  در سبک‌ های متنوعی تولید می شوند و پاسخگوی سلایق مختلف می باشند. یکی از سبک های پرطرفدار بدلیجات سبک مینیمال می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم در خصوص سبک مینیمال توضیحات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم، با ما همراه باشید.

بدلیجات مینیمال

بدلیجات مینیمال کدامند؟

همانطور که در بالا گفتیم بدلیجات در سبک های بسیار متنوعی تولید می شوند. یکی از سبک های بدلیجات سبک مینیمال است. بدلیجات مینیمال بسیار زیبا و جذاب بوده و در سال های اخیر مشتریان زیادی را به خود جذب کرده اند.‌ تفاوت بدلیجات مینیمال با سایر سبک ها این است که محصولات مینیمال بسیار ساده طراحی می شوند و در عین حال از جذابیت زیادی برخوردار هستند؛ زیبایی در عین سادگی!

 بدلیجات مینیمال در سال های اخیر جزء محصولات پرطرفدار خانم ها به شمار رفته و بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع بدلیجات در جهان بسیار شناخته شده اند و اکثر خانم ها تمایل زیادی به استفاده از آن ها دارند. بدلیجات مینیمال در سال های قبل توسط خانم های انگلیسی مورد استفاده قرار می گرفت اما اکنون این سبک محبوب به جهان معرفی شده است و طرفداران زیادی را به خود جذب نموده است. در سال گذشته هزاران قطعه از این نوع بدلیجات در کشور ما تولید شد و برخی از تولیدات نیز به کشور های دیگر صادر گردید.

 

برای مطالعه ادامه مطلب می توانید در لینک زیر وارد شوید :

 

بدلیجات مینیمال

سناتور مد بازدید : 25 یکشنبه 29 فروردین 1400 نظرات (0)

بدلیجات سواروسکی اصل

بدلیجات همواره یکی از زیباترین وسایل مورد استفاده خانم ها به شمار می آیند. امروزه حتی برای خرید کادو برای خانم ها نیز اولین چیزی که به ذهنمان می رسد  خرید بدلیجات زیبا و با کیفیت می باشد. بدلیجات انواع مختلفی دارند و در شکل های متنوعی تولید می شوند. برند های زیادی در جهان به تولید بدلیجات پرداخته اند و توانسته اند افراد زیادی را مجذوب محصولات خود کنند. یکی از برند هایی که به تولید بدلیجات پرداخته است برند سواروسکی می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم در خصوص بدلیجات سواروسکی توضیحات کاملی را خدمتتان ارائه دهیم، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی کامل کمپانی سواروسکی

کمپانی سواروسکی یکی از معروف ترین شرکت هایی می باشد که به تولید بدلیجات پرداخته است. این کمپانی در کشور اتریش مشغول به فعالیت بوده و جزء ده شرکت برتر جهان در تولید بدلیجات به حساب می آید. کمپانی سواروسکی در سال ۱۸۹۵میلادی تاسیس گردید و فعالیت خود را آغاز کرد. علت تعیین نام این کمپانی این است که فردی به نام سواروسکی اقدام به تاسیس آن نموده است. این کمپانی با کیفیت ترین بدلیجات را در دنیا تولید کرده و به بازار عرضه می کند.

بدلیجات سواروسکی

کمپانی سواروسکی در سال میلیون ها قطعه بدلیجات تولید می کند و با صادرات آن ها به کشور های دیگر به سود زیادی دست می یابد. این کمپانی در سال۲۰۱۰ جزء لیست سه شرکت برتر اتریش قرار گرفت و امروزه برند سواروسکی در همه جهان شناخته شده است. بدلیجات تولید شده توسط این کمپانی شامل مواردی مثل ساعت، انگشتر، گردنبند، پا بند و … می شوند. این شرکت معتبر با تولید محصولات با کیفیت خود توانسته به یکی از پر درآمدترین شرکت های جهان تبدیل شود.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

بدلیجات سواروسکی

سناتور مد بازدید : 29 شنبه 28 فروردین 1400 نظرات (0)

نوشیدن آب

«اگر جادویی در این سیاره وجود داشته باشد،آن جادو قطعا آب است.»

این گفته ی لورن آیزلی اهمیت  فواید آب در سیاره ی ما،زمین را دوچندان می کند.  بیشتر از نیمی از سیاره ی ما را آبها پوشانده اند.حتی قبل از این که خشکی های وسیعی در سطح کره ی زمین به وجود بیاید،سرتاسر آن را آب پوشانده بود.در این مقاله می خواهیم به اهمیت وجود آب و تاثیر آن در بدن ما بپردازیم.

همواره به همه ی ما از کودکی یاد داده شده که آب یکی از موارد لزوم جهت حیات ما در این سیاره ی آبی ست،آن هم به خصوص زمانی که نیمی از بدن ما نیز از آب تشکیل شده اما چرا؟

شاید بدیهی به نظر برسد اما نوشیدن دو لیتر آب در روز به سلامتی و داشتن حس خوب کمک می کند البته این یک قانون ثابت نیست و به نیاز بدن شما،وضعیت سلامتی و آب و هوای منطقه ای که در آن زندگی می کنید،بستگی دارد.آنچه مسلم است این است که آب یکی از اجزای اصلی بدن ماست و مصرف آن جهت از بین بردن سموم از اندام های حیاتی و انتقال مواد مغذی به سلول ها ضروریست در نتیجه مصرف آب به بهبود عملکرد سیستم ایمنی کمک می کند.

فواید استفاده از آب

اگر آب کافی و مورد نیاز بدنمان را ننوشیم، سیستم بدن ما دچار کمبود آب برای عملکرد درست سیستم های مختلف می شود در نتیجه ما احساس خستگی می کنیم بنابراین نوشیدن آب به داشتن انرژی کافی برای انجام کارها و احساس خوشایند کمک می کند. یکی دیگر از فواید آب این است که به زیبایی و جوان سازی پوست یا به اصطلاح هیدراته کردن پوست کمک می کند.

فواید آب کدام اند؟

در ادامه برخی از مزایای نوشیدن و فواید آب را بررسی می کنیم.

بهبود عملکرد کلیه ها و مثانه جهت دفع سموم

بهبود عملکرد خونرسانی و پمپاژ قلب،حفظ تراکم خون و درنهایت سلامت مغز

بهبود عملکرد سلول های بدن جهت انتقال فرمان های مغز به دیگر ارگان ها و همچنین انتقال مواد مغذی

بهبود زیبایی صورت و جوانسازی آن،از بین بردن چین و چروک ها و جای زخم ها،رطوبت پوست و جلوگیری از خشکی پوست،

افزایش میل به سیری و کاهش وزن با تحریک متابولیسم بدن

داشتن احساس شادی

تقویت سیستم ایمنی

جلوگیری از آرتروز استخوان ها

توانایی تمرکز بهتر

 

برای خرید بدلیجات می توانید به سایت سناتور مد مراجعه نمایید ، همچنین در صورت مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

فواید استفاده از آب

سناتور مد بازدید : 29 جمعه 27 فروردین 1400 نظرات (0)

حفاظت از محیط زیست با هدف جلوگیری از آلودگی هوا ، آب و خاک به دلیل آلودگی ترکیبات شیمیایی، تابش یا سایر بقایای صنعتی و کشاورزی انجام می شود و هدف آن ب حفظ یکپارچگی فرآیندهای طبیعی که توسط اثرات صنعتی شدن  کشاورزی  توسعه تجاری و سایر فعالیتهای انسانی تهدید می شود.

مهم ترین موضوعات برای محافظت از گونه های گیاهی و جانوری و سایر منابع طبیعی موارد ذکر شده در لیست زیر است:

اشکال مختلف آلودگی هوا و آب.

انتشار مواد شیمیایی سمی به دنبال حوادث صنعتی و روش های نامناسب تصفیه و دفع زباله

تهدیدهای تابش هسته ای ؛ بیابان زایی و تخریب جنگل ؛

انقراض سریع و سریع گونه های گیاهی و جانوری.

 در دسترس بودن منابع کافی انرژی برای قرن آینده ؛

خطرات بالقوه مرتبط با فن آوری های جدید مانند بیوتکنولوژی در کشورهای پیشرفته و به طور فزاینده ای نیز در کشورهای در حال توسعه

 اکنون حفاظت از محیط زیست به عنوان یکی از وظایف دولت ها تلقی می شود. بیشتر کشورهای پیشرفته مقدار قابل توجهی از ابزارهای قانونی و سازمانی را به این منظور اختصاص داده اند. محیط زیست یکی از مهم ترین از موضوعات قابل بحث و بررسی سیاسی هستند محیط زیست به عنوان مسئولیت دولت ها تلقی می شود. بیشتر کشورهای پیشرفته مقدار قابل توجهی از ابزارهای قانونی و سازمانی را برای این منظور اختصاص داده اند. موضوعات مربوط به حفاظت از محیط زیست یکی از مهم ترین موضوعات سیاسی به ویژه درکشور های اروپای غربی ، ایالات متحده و کانادا  هستند.

روش های مراقبت از محیط زیست

چند روش محافظت از محیط زیست:

کیسه های پارچه ای جایگزین کیسه های پلاستیکی: می دانید که پلاستیک تنها فراورده هایی هستند که تا میلیون ها سال در طبیعت باقی می مانند و حضور آن ها سبب مرگ میلیون ها موجود و انقراض هزاران گونه از موجودات در سالیان متعدد می شود پس همین حالا دست به کار شوید و چند کیسه ی پارچه ای را بخرید یا بدوزید. هر زمان که قصد خرید کردن داشتید،آنها را به همراه خود ببرید و به جای نایلون ها و کیسه های پلاستیکی از آن ها استفاده کنید. در ضمن می توانید آن ها را چندین بار بشویید و استفاده کنید.

 

همچنین لازم به ذکر است در صورت خرید بدلیجات می توانید به سایت سناتور مد مراجعه نمایید و در آخر برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

روش های مراقبت از محیط زیست

تعداد صفحات : 32

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 319
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 246
  • بازدید سال : 6,775
  • بازدید کلی : 22,954